Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам ли проблем с термостата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ?

    0
    Last edited by theCOP; d.m.y г., 19:14.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
      Да ползвам темата на колегата защото и аз се съмнявам в моя термостат които сменях преди 2г.Това е на извънградско каране а в колата има парно да те утрепа в Сф температурата стига до 90,моля за някакъв съвет
      При мен е същото положение, аз съм с 1,9 жтд 115 коня. Термостатът го смених преди година...

      Comment


      • #33
        Колеги, колата ми е 147 1.9 JTD 16v и имам следния проблем с термостата. Колата качва градусите бързо, но ги качва до 70 и ги задържа там. Направих теста с ръка на 60 градуса маркучите на големия кръг са студени, т.е. термостата не е умрял отворен, дори напротив- затваря и отваря. А като се замисля ако затваряше частично щеше да затопля и големия кръг, т.е. явно отваря по-рано. Колата си купих от Италия и се чудя да не би там термостатите да са различни? Възможно ли е да лъже датчика? Разхода също ми е висок според мен - 6-6.3 л/100км(5.5-5.8 по бордови) като предимно карам извънградско. Също така ми свети чек енджин заради прецакан ЕГР. Възможно ли е да е от него?

        Comment


        • #34
          Щом на 60гр. маркуча е студен..на колко започва да се затопля?...моя примерно около 80.Качва малко и там си остава.Разхода ти е нормален,според мен...моя е същия,за 150к.с. колко по-малко.ЕГР-а...колеги пишат,че спомага за загряването...има логика,предвид предназначението му.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            С ЕГР-а не знам въобще какво се случва, затворен ли е, отворен ли е... Единствено знам, че не работи. Вече на 70° по показатели маркуча е топъл. Преди фейса ми е колата - 140 коня, по каталог я дават 4.7-5 л./100км. Литър и половина отгоре ми се струва доста.

            Comment


            • #36
              Разхода е доста относителна величина зависеща от атмосферни условия, терен, начин на каране и т.н.


              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
                С ЕГР-а не знам въобще какво се случва, затворен ли е, отворен ли е... Единствено знам, че не работи. Вече на 70° по показатели маркуча е топъл. Преди фейса ми е колата - 140 коня, по каталог я дават 4.7-5 л./100км. Литър и половина отгоре ми се струва доста.
                Моята градско харчи 9-9,5литра/на 100км ти за 1 литър правиш драма !!!
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Че то 159 дават по-скромен разход,колега ....явно много върви
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
                    Колеги, колата ми е 147 1.9 JTD 16v и имам следния проблем с термостата. Колата качва градусите бързо, но ги качва до 70 и ги задържа там. Направих теста с ръка на 60 градуса маркучите на големия кръг са студени, т.е. термостата не е умрял отворен, дори напротив- затваря и отваря. А като се замисля ако затваряше частично щеше да затопля и големия кръг, т.е. явно отваря по-рано. Колата си купих от Италия и се чудя да не би там термостатите да са различни? Възможно ли е да лъже датчика? Разхода също ми е висок според мен - 6-6.3 л/100км(5.5-5.8 по бордови) като предимно карам извънградско. Също така ми свети чек енджин заради прецакан ЕГР. Възможно ли е да е от него?




                    Колега данните които даваш са така във въздуха...........разхода по бордови често доста се разминава с реалния.Напълни до горе с гориво,карай извънградско 100км и подържай 80км/ч през цялото време.След 100км пак зареди и виж след колко литра ще заключи пистолета.Това го направи поне 3 пъти да си сигурен за разхода.Извъградския разход в каталога е тестван в извънградски условия на път с насрещно движение където принципно максималната допустима скорост е 80км/ч и тогава двигатела на пета предавка работи на възможно най-ниски обороти от там и ниския разход.Ти ако си карал извънградско на магистрала със 140км/ч разхода ти е нормален,но няма да съответва на каталожния.Една от бившите ми коли също беше 1.9тди и на магистрала със 130км/ч ми даваше 5,5/100.На път с насрещно движение с 80км/ч на пета предавка 4/100 както си я даваха по каталог.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment

                    Working...
                    X